۱۲ پاسخ

خودم ۳۰سال هستم

سلام به نام خدا ۳تا دارم دوتادختریکی۱۳سال یکی ۱۰ سال وپسر م ۶ماه

۳۰ سالمه اولی ۸ ساله دومی ۳ساله و سومی هم ۴ ماهه

من مامان اولی ام خودم ۱۸ سالمه ی پسر دارم ۳ ماهشه🥹😂

مامان ۴ هستم 🥰😆🥰😆

سلام عزیزم خودم ۳۰ پسر اولم ۱۴ ،پسر دومم۱۰،پسر سومم۳ ماهشه

سلام عزیزم 🖐️یه پسر15ساله
دخترم 8ساله ویه شمامه 5ماهه دارم منظورم پسرمه

۳۳ سالمه .پسراولم ۱۵ ساله دومی ۹ سال دخترمم ۲ ماهشه

سلام...یه دختر ۱۱ ساله..یه پسر ۸ سال..یه پسر ۲ ماه

حاضر بنده یه پسربیست ویک ساله یه دخترپونزده ساله ویه دخملی سه ماهه دارم خودمم دهه شصتی ام🫣🫣

به نام خدا چهارتا دارم😂

به نام خدا تو اولی موندم

سوال های مرتبط

مامان آیساخانمی 🩷🩷 مامان آیساخانمی 🩷🩷 ۵ ماهگی