خودم ۳۰سال هستم
سلام به نام خدا ۳تا دارم دوتادختریکی۱۳سال یکی ۱۰ سال وپسر م ۶ماه
۳۰ سالمه اولی ۸ ساله دومی ۳ساله و سومی هم ۴ ماهه
من مامان اولی ام خودم ۱۸ سالمه ی پسر دارم ۳ ماهشه🥹😂
مامان ۴ هستم 🥰😆🥰😆
سلام عزیزم خودم ۳۰ پسر اولم ۱۴ ،پسر دومم۱۰،پسر سومم۳ ماهشه
سلام عزیزم 🖐️یه پسر15ساله
دخترم 8ساله ویه شمامه 5ماهه دارم منظورم پسرمه
۳۳ سالمه .پسراولم ۱۵ ساله دومی ۹ سال دخترمم ۲ ماهشه
سلام...یه دختر ۱۱ ساله..یه پسر ۸ سال..یه پسر ۲ ماه
حاضر بنده یه پسربیست ویک ساله یه دخترپونزده ساله ویه دخملی سه ماهه دارم خودمم دهه شصتی ام🫣🫣
به نام خدا چهارتا دارم😂
به نام خدا تو اولی موندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.