خانوما بچه تا چندماهگی رفلاکس و داره ؟؟

۵ پاسخ

هر زمانی ک دیگه شیر نخوره غذا بخوره

فکر کنم تا شش ماهگی ولی خیلیا به خاطر همین رفلاکس غذا دادن رو زودتر شروع میکنن و رفلاکس بهتر میشه

تا آخر شش ماهگی 🥺

آره واقعا تاکی ادامه داره

شیش ماهگی

سوال های مرتبط

مامان مهلا👼🩷 مامان مهلا👼🩷 ۱۲ ماهگی
مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ ۱۳ ماهگی