دخترا برا دخترم گیره مو گرفتم قشنگن؟؟😍💕

تصویر
۱۳ پاسخ

خیلی قشنگن 😍😍😍😍🌛

خیلی قشنگن به شادی استفاده کنه 😍

از این چسبی ها هم بگیر نوزادان راحت میمونه حتی کم مو باشن

الان یکی میاد میگه از چیزایی ک میگیرین عکس نزارین زن باردار هس هوس میکنه نمیتونه بخره😂😂

نانازززززه

اره عزیزم خیلی قشنگن

ای خدا مبارکه اش باشه عزیزم برام دعا کن ۱۰ خرداد آمینوسنتز دارم جوابش سالم باشه و دختر باشه منم براش بخرم

ای جانم😍🧿
مبارکش باشه👶🏻

چ دنیای قشنگیه مادر دختر بودن

مبااارکه عزیزممم

منم اینارو گرفتم👧🏻🥹🍫🍓

تصویر

مبارکش باشه عزیزم

مبارکه😍

ای جان خیلی ناز و گوگولین😍

سوال های مرتبط

مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کیان ودیان🪺 مامان کیان ودیان🪺 هفته سی‌وششم بارداری
مامان سوین مامان سوین روزهای ابتدایی تولد
مامان آوینا🍭👒🧚🏻🎀 مامان آوینا🍭👒🧚🏻🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آوا مامان آوا هفته بیست‌وسوم بارداری