برا دخترم گیره خریدم انشالله مو داشته باشه 😂🥰🥰

تصویر
۳ پاسخ

برای نوزاد هدبند مو بخر قشنگ

اوخدوووو دیگه اینا نزدیک یک سال براش خوب میشن نوزاد مو نداره که🥹

چقد خوشگله
منم سیسمونی رو خریدم دارم جدیدا ی سری اسباب‌ بازی و خنزر پنزر میخرم 😍😄

سوال های مرتبط

مامان آروین 🩵تیارا🩷 مامان آروین 🩵تیارا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی
مامان پناه💕 مامان پناه💕 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان یه دخمل فسقلی مامان یه دخمل فسقلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جو جو مامان جو جو هفته سی‌ام بارداری
مامان یوسف دلارام مامان یوسف دلارام ۱۲ ماهگی
مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ ۵ ماهگی