مامانا پوشک برا بیمارستان باید یه بسته کامل بزاریم یا چند تا دونه؟

۷ پاسخ

۷ ۸ تا کافیه من سه تااستفاده کردم نهایت دوروز باشی

۵،۶ بردار کافیه

من یه بسته کامل سایز گذاشتم با اینکه پسرم دو روز بیمارستان بستری بود ولی پنج استفاده شده بود حتی نصف بسته هم نمیشد

به نظرم ۱۰ تا بردار بعضی از بچه ها زود زود مدفوع میکنن هی باید عوض بشه

من ۱۲ تا برداشتم اضاف هم اومد
اما آخراش دیگه امکان داشت کم بیاره من یکم استرس گرفتم، بنظرم ۱۵ تا دونه بردار

هفت تا ده تا دونه کافیه

یه بسته کامل

سوال های مرتبط