خانمای سزارینی پوشک برا خودمون یک بسته کامل برداریم یا چند تا؟

۶ پاسخ

بردار ضرر نداره
من ک لکه بینی بود کلاا خیلی کم مصرف شد ولی زود زود عوض میکردم م عفونت نکنم

ی بسته کامل بردم دو تا دونه ازش برگردوندم
بردار ضرر نداره

من زایمان اولم کامل برداشتم از خودم بردم بیمارستا اخر که مرخصی که شودم ب خودم ندادن نمیدونم چرا 🥴🙃

آره کامل بردار چون یه بار دیدی خونریزیت زیاد بود

من هم پوشک هم نوار کامل برداشتم

یه بسته بردار ضرر نداره
خونریزی ها متفاوت یه وقت کم میاری

سوال های مرتبط