۳ پاسخ

عزبزم درجریانی که سر بچه ها از همه جاشون داغ تره واسه تب زیر بغل رو بگیر

به نظرم قطره پاراکید و راحت به بچه نده بعد بدنش مقاوم میشه تو دردهای واقعی مثل واکسن اینا اثر نمی کنه اول لباسش و کم کن دست و صورت و پاهاش و با آب ولرم بشور جاش و خنک نگه دار بعد اگه واقعا تب داشت بهش بده

۳۷.۵ تب نیست طبیعیه . ۳۷.۵ به بالا تب حساب میشه

سوال های مرتبط