عزبزم درجریانی که سر بچه ها از همه جاشون داغ تره واسه تب زیر بغل رو بگیر
به نظرم قطره پاراکید و راحت به بچه نده بعد بدنش مقاوم میشه تو دردهای واقعی مثل واکسن اینا اثر نمی کنه اول لباسش و کم کن دست و صورت و پاهاش و با آب ولرم بشور جاش و خنک نگه دار بعد اگه واقعا تب داشت بهش بده
۳۷.۵ تب نیست طبیعیه . ۳۷.۵ به بالا تب حساب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.