۹ پاسخ

اگه ۳۹ شد شیاف بزار واسش یه شب فرداش خوبه

گلم تنشویه کن ...زیر بغل و کشاله ران خیلی تاثیر داره..اگه میزاره روی شکمشم بزار

اب و گلاب تند تند پاشویه کن لباسم نخی تن کن یه رکابی با شلوار

پیشونی رو دستمال نمدار نذار برا سینوساش ضرر دارع فقط پا و روناشو بذار

بچه هر چقدر تند تند پی پی کنه دمای بدنش میاد پایین ، تندتند شیر بده بهش ، مرتب پاشویه کن ، لباس کم تنش کن

تا۳۷ اوکیه ، لباساش در بیار دست و صورتشو با اب یکم سرد بشور خونتم سرد کن خوب میشه من ک همین کارو میکنم اوکی میشه امروز روز دومشه واکسن زدم

دمای خونه رو کم کن لباس بچه رو هم همینطور

تند تند شیر بده بهش استرس نداشته باش

زیرکف پا پیازبزار ،زودزودپاشوی کن

سوال های مرتبط