۷ پاسخ

عزیزم فقط پاشویه کن
حدود نیم ساعت

مرسی مهربون

من تازه از بیمارستان اوردم خیلی استفراغ کرد از حال رفت تب نداشت الان اینجوری شده ولی بدنش هماهنگ نیست باهم تا ۴ صبحم نمیتونم شربت استامینوفن بدم اخه امپولشو زدن تو سرم براش

4 خیلی بد بود دختر منم تب کرد و بعدش خیلی بهونه گیر شد و گریه میکنه

پسر منم امروز زده ولی سرش و شکمش داغ پاش یخ دستش یخ نمیدونم چیکارش کنم

باگلاب پاشویه کن فقط گلاب خیلی سرد نباشه بریز رو دستمال بزار روپاهاش

واکسن ۴ دمارراز روزگار من درآورد
گلاب بزن به بدنش

سوال های مرتبط