۳ پاسخ

منم شنبه واکس چهار ماهگی رو زدم تا چهل و هشت ساعت هر چهار ساعت یه بار بهش قطره دادم تب نکرد اصلا

از دارو خانه استامینوفن پاراکید براش تهیه کن هر چهار ساعت یه بار بهش بده

با استامینوفن هر ۴ ساعت تب رو کنترل کن نیم ساعت بعد از دادن استامینوفن دوباره چک کن اگر اومده پایین خوبه اگر نه تن شویه کن دستمال نم دار روی شکم و قفسه سینه بذار مجدد نیم ساعت بعد چک کن اگر پایین آوند اوکی اگر نه بروفن باید بدی

سوال های مرتبط