منم روز پنجم آی یو ای هستم
ایشالا جفتمون مثبت بشیم😍❤️
فقط بیخیال باش
من سری اولی خیلی استرس واضطراب داشتم ب شدت برام دیر میرفت ولی این سری ریلکس ترم راحتم
چقدر هزینه ای یو ای شد کلا ؟
خییییلی دیر میگذره بخدا من از کی منتظرم بیست و هشتم بشه برم ان تی
انشالله که مثبت بشی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.