۵ پاسخ

منم روز پنجم آی یو ای هستم

ایشالا جفتمون مثبت بشیم😍❤️

فقط بیخیال باش
من سری اولی خیلی استرس واضطراب داشتم ب شدت برام دیر میرفت ولی این سری ریلکس ترم راحتم

چقدر هزینه ای یو ای شد کلا ؟

خییییلی دیر میگذره بخدا من از کی منتظرم بیست و هشتم بشه برم ان تی
انشالله که مثبت بشی عزیزم

سوال های مرتبط