۳ پاسخ

سلام عزیزم خوبی شما چند دوز اسپارتینا زدین ؟ چند کیلو کم کردین؟

منم دلم میخواست انجام بدم یکماه ۱۰ملیون نمی ارزه به نظرم چون باید هی دوزبره بالاتر

نزن از این چیزا
خیلی عوارض داره

سوال های مرتبط