خانوما با چی به بچه هاتون آب میدید؟

۱۶ پاسخ

با شیشه شیرش

با قمقمه نی دار

لیوان

با قطره چکون

بالیوان

با قاشق

من با لیوان کوچولو آب میدم، خیلی خوب آب میخوره

با سرنگ و قطره چکون و لیوان با هرچی جز شیشه

لیوان با شیشه نمیخوره

با شیشه شیر

لیوان قطره چکون قاشق
هرکدوم دم دست باشه😂😂

با لیوان خودش

من با قاشق میدم

با شیشه شیر

با شیشه شیر

با شیشه شیر اونت🍼

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان ۶ ماهگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی