۷ پاسخ

شیرخشک بخور

ماش فیت بخر

منم مثل شما بودم یه روزی آرزو داشتم وزنم برسه به ۶۰! اول از همه استرس و ناراحتی نمیذاشت و ن اضافه کنم با اینکه تغذیه م عالی بود ،تا اینکه شرایط زندگی م آروم شد ،پسرمو هم از شیر گرفتم شروع کردم به وزن اضافه کردن تا جایی که قبل بارداری م ۷۰ بودم😁😁😁

الان قدو وزنت اکیه وزن متاسب چند کیلویی زیر قد باید باشه خیلی خوش هیکلی که بنطرم الان به جای زیاد کردن برو باشگاه با رژیم پروتئین حجم سازی کن و بدنتو بیار روی فرم

من ۷۳ میخوام بشم ۵۸ قبل جنگ ۶۳ بودم قدم ۱۷۰ ، چرا میخوای چاق بشی

منم ۵۵ میخوام بشم ۶۵ ولی هرچقدر بیاد رو وزنم میره تو شکمم😐
غذاهای پرکالری بخور برنامه کرفس نصب کن کالری شمار بزن تقریبا روزی سه هزار کالری باید بخوری

قدتون چنده؟
من همه تلاشم اینه برسم به وزن شما حیف نکن

سوال های مرتبط

مامان زینبی مامان زینبی ۶ سالگی