انقباض:بیشتر شبیه سفت شدن شکمه.
ممکنه حس کنی شکم یکدفعه سفت میشه بعد باز نرم میشه.
معمولاً فقط آزاردهندهست (نه مثل درد خیلی شدید و پیوسته).
اغلب با راه رفتن
تغییر وضعیت یا آب خوردن
استراحت کم میشه.
حرکت:معمولاً حسِ ضربه، نبض، غلت ،کِشاومدن داره.
گاهی یکدفعه چندتا تکون پشتسر هم میده.
معمولاً با تغییر حالت بدن (مثلاً دراز کشیدن، از پهلو شدن) بیشتر حس میکنی.
ریتم نداره، یعنی یک لحظه اینجا، یک لحظه اونجا.
عزیزم انقباض درده حرکت بچه ک درد نداره
هااااا🫤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.