مامانای عزیز فرق انقباض و حرکت بچه چیه؟

۳ پاسخ

انقباض:بیشتر شبیه سفت شدن شکمه.
ممکنه حس کنی شکم یک‌دفعه سفت می‌شه بعد باز نرم می‌شه.
معمولاً فقط آزاردهنده‌ست (نه مثل درد خیلی شدید و پیوسته).
اغلب با راه رفتن
تغییر وضعیت یا آب خوردن
استراحت کم می‌شه.
حرکت:معمولاً حسِ ضربه، نبض، غلت ،کِش‌اومدن داره.
گاهی یک‌دفعه چندتا تکون پشت‌سر هم می‌ده.
معمولاً با تغییر حالت بدن (مثلاً دراز کشیدن، از پهلو شدن) بیشتر حس می‌کنی.
ریتم نداره، یعنی یک لحظه اینجا، یک لحظه اونجا.

عزیزم انقباض درده حرکت بچه ک درد نداره

هااااا🫤

سوال های مرتبط

مامان پنبه⚽🧸 مامان پنبه⚽🧸 ۱۱ ماهگی
مامان علی🩵 مامان علی🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق💕 مامان فندق💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوقلوها😍 مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان ♡جانا♡ مامان ♡جانا♡ ۳ ماهگی