دوستان فرق انقباض با اینکه بچه خودشو سفت میکنه چیه؟

۳ پاسخ

انقباض یه حالت گرفتگی زیر شکمه که یهو میاد و انگار اون لحظه قفل میشی درجا بعد چند ثانیه میرع

انقباض دردناک و منظمه

درد پریودی باید داشته باشی و منظم باشه

سوال های مرتبط

مامان ♡جانا♡ مامان ♡جانا♡ ۳ ماهگی