تو فر بذار
یا سرخ کن
پیاز و فلفل دلمه رنده کن با ادویه و نمک و یه قاشق ماست بریز رو کتف و بالا حسابی مخلوطش کن بعدن یا بذار تو فر یا سرخ کن
وای گفتی بال و بازو اول فک کردم خودتو میگی
میخوای بگی چطور کوچیکشون کنم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
من مزه دار میکنم بعدشم میذارم هواپز از کبابیش هم خوشمزه تره و هم راحت،بعدش با کته و رب انار میخوریم
مواد بزن مزه داره بشه بزار توستر یا فر یا هر چی داری آخر سر هم کره آب شده بریز روش
با پیاز و زعفرون و زردچوبه و ابلیمو بزار یه کم بپزه بعدسرخ کن با نون یابرنج عالیه
نیمپز کن با ادویه و پیاز، بعد سوخاری کن با سیب زمینی عالیه
توی توستر عالی میشه 😋
اول مزه دار کن مث جوجه بعد سرخش کن ولی بزار حسابی سرخ بشه عالیه
با پياز خلال درشت و فلفل و ماست و زعفرون مزه دار كن بعد فلفلارو جدا كن تو تابه سرخ كن گوجه هم باهاش سرخ كن با كته به به
نمک بزن و زردچوبه بذار ته قابلمه و یکمم روغن بریز بعد روش برنج آبکش شده بریز خ عالی میشه
پاچینی تو سوپ سوخاری آبپز😋😋
سرخ کن
گریل کن
آب پز کن
یا اینکه با برنج ته انداز درست کن خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.