۱۲ پاسخ

تو فر بذار
یا سرخ کن
پیاز و فلفل دلمه رنده کن با ادویه و نمک و یه قاشق ماست بریز رو کتف و بالا حسابی مخلوطش کن بعدن یا بذار تو فر یا سرخ کن

وای گفتی بال و بازو اول فک کردم خودتو میگی
میخوای بگی چطور کوچیکشون کنم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

من مزه دار میکنم بعدشم میذارم‌ هواپز از کبابیش هم خوشمزه تره و هم راحت،بعدش با کته و رب انار میخوریم

مواد بزن مزه داره بشه بزار توستر یا فر یا هر چی داری آخر سر هم کره آب شده بریز روش

با پیاز و زعفرون و زردچوبه و ابلیمو بزار یه کم بپزه بعدسرخ کن با نون یابرنج عالیه

نیمپز کن با ادویه و پیاز، بعد سوخاری کن با سیب زمینی عالیه

توی توستر عالی میشه 😋

اول مزه دار کن مث جوجه بعد سرخش کن ولی بزار حسابی سرخ بشه عالیه

با پياز خلال درشت و فلفل و ماست و زعفرون مزه دار كن بعد فلفلارو جدا كن تو تابه سرخ كن گوجه هم باهاش سرخ كن با كته به به

نمک بزن و زردچوبه بذار ته قابلمه و یکمم روغن بریز بعد روش برنج آبکش شده بریز خ عالی میشه

پاچینی تو سوپ سوخاری آبپز😋😋

سرخ کن
گریل کن
آب پز کن
یا اینکه با برنج ته انداز درست کن خوب میشه

سوال های مرتبط