۵ پاسخ

به نظرم فیکه چون من چندسال پیش 500گرفتم

من پرسیدم مطب گفتن ۵تومن هزینش چطوری ۸۰ گرفتی

فیک

یه بسته کپسول شده ۷۵ تومن.. ایودی چطوری ۸۰ 🙁

نمیدونم‌والا چیزی ک من شنیدم گرونتر هست عکسشو بزار ببینم

سوال های مرتبط

مامان هلیا 🌞 مامان هلیا 🌞 ۷ ماهگی