۲ پاسخ

ده ساله گذاشتم
نه مثل معاینه ده دقیقه بیشتر طول نکشید خیلی بهتر از قرص و آمپول ه
فقط باید دو سه ماه یکبار یاسونو انجام بدی یا بری معاینه که ببینی تکون نخورده باشه

من یه هفته گذاشتم

سوال های مرتبط