من پرسیدم ۵ تومن
میگن دوماه حداقل باید پریود بشی بعد بزارن براتون
اگه عفونت داشته باشی اول باید عفونت درمان بشه اگه نداشته باشه فقط هزینه ای یو دی باید بدی ک بستگی به نوعش ۴به بالا ست باید بعدشم سونو بدی و هی بری چکاپ ک چک کنه خوب جاگیر شده باشه ی ۶تومنی میشه کلا
من گذاشتم هفته ی پیش با هزینه ی دارو و سونو و ویزیت دکتر ۶ تومن شده
سوال منم هس ولی خب میگن حداقل باید ۶ماه از زایمانت بگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.