۵ پاسخ

من پرسیدم ۵ تومن

میگن دوماه حداقل باید پریود بشی بعد بزارن براتون

اگه عفونت داشته باشی اول باید عفونت درمان بشه اگه نداشته باشه فقط هزینه ای یو دی باید بدی ک بستگی به نوعش ۴به بالا ست باید بعدشم سونو بدی و هی بری چکاپ ک چک کنه خوب جاگیر شده باشه ی ۶تومنی میشه کلا

من گذاشتم هفته ی پیش با هزینه ی دارو و سونو و ویزیت دکتر ۶ تومن شده

سوال منم هس ولی خب میگن حداقل باید ۶ماه از زایمانت بگذره

سوال های مرتبط

مامان هلیا 🌞 مامان هلیا 🌞 ۷ ماهگی