چرا بچه های این زمونه اینجورین آدم واقعا تعجب میکنه آدم با خودش میگه اینا بزرگ بشن چی قراره بشن دختر من باز مثل دوچرخه یا اسب بادی اینا که میشینه خودشو یکم کج میکنه پاهاش میده بالا آخه اینکار یعنی چی یا مثلاً رو مبل که دراز میکشه یک پاش میندازه پایین یکی بالا اون وسط پاش بین مبل من خیلی عصبی میشم خیلیم دعواش میکنم آخه نمیدونم چه حسیه براشون
ما اصلا انجام نمیدیم ولی پسر من وقتی از دسشویی میاد ،عین تارزان چنان محکم میزنه به فلانش و زبونشم درمیاره ... بعد من میگم فرشته چشماتو ببند الان میپوشه ... تا حواسش میاد سزجاش
وقتی داره اون کارو انجام میده با یه چیز دیگه سرگرمش کن مثلاً بگو بیا برنامه کودک ببینیم خوراکی بخوریم یه چند باری سرگرمش کنی فراموش میکنه اون کارشو
نباید اهمیت بدی. خودش از سرش میوفته
دختر منم همین کارو میکنه
اصلا هم کسی این کارو انجام نداده
نمیدونم دلیلش چیه؟
من زیاد محل نمیزارم
اگه بگم نکن بدتر میکنه
هیچ کار نکن از سرش میوفته
جایی خوندم نوشته بود بخاطر سنشه داره بدنشو میشناسه نمیدونم چقدر صحت داره این حرف
کسی انجام داده حتما یاد گرفته
دعواش کن دیدی جواب نمیده اصلا دیگه واکنش نشون نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.