شاید تب داشته اونم ترسیده عزیزم
برو جرش بده
عیب نداره ک
اگه تب و اینا داشته ضرر نداره
فقط مادرشوهرای استان ما اینجورن🤣
مادرشوهر منم همش ب بچم قرص استا کدئین ی چهارمش با اب حل میکرد میداد ک بچه تب داره🥴هرچی میگم سرش همیشه داغه تب نداره میگ ن داره تو نمیدونی میگم اصلا تبم داشته باشه خودش پاراکید داره ولی کو گوش شنوا حتی مامانمم بش گفته ب بچه زیر دوسال چرا کدئین میدی آخه
وای خوبه مادرشوهرت من دو سه ماه پیش زن همسایه به دختر۶ساله ام شربت سرفه داده نمیدونم چی بود که بچه ام بدتر شد
چرا داده مگه مریضه حالا چقد داده
چه بیشعور
واچرا بدون اجازه داده 😑😑
عزیزم نمیخوام نگرانت کنم ولی منم دخترم تب داشت چن روز پیش استامینیفون نمیخورد بهش سر خود شربت ایپروفن دادم بردم دکتر.دکتر بهم گفت نباید میدادی اصلن خوب نیس با معده خالی باعث خونریزی معده بچه میشه چن تا بچه این اتفاق براشون افتاده.ب مادرشوهرت بگو دیگ نده
تازه واکسن یکسالگی رو زده؟
وا چرا😐
چرا داده حتما تب داره
😳😳😳😳😳دقیقا چرا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.