۹ پاسخ

سرخک آره زدیم

واکسن سرخک و سرخچه فقط برای چهار استان جنوبی دوز تکمیلی میزنن آخر این هفته هم مهلت تزریقش تموم میشه

جریان واکسن چیه؟برای چه سنی میزنن؟

فعلا همه جا پخش نشده
مثلا پایتخت یا گیلان پخش نشده

پسر من اسهال استفراغ گرفته بود واقعااااا خیلی بد بود.تب شدید هم داشت

فقط جنوبه ظاهرا

پریروز واکسنشو زدم

اره ویروس جدید اومده واکسن سرخک هم مجدد یراش زدم

اره زدیم باز پیام اومده بیاین تکرارش بزنین

سوال های مرتبط