برو بیمارستان بگو هر علائمی که داری نشونه خطر حواست باشه
ب هیچ عنوان سر هر چیزی بیمارستان نرو اینو ب عنوان کسی ک دوبار تو بیمارستان بستری شدم میگم فقط وقت بگیر مطب متخصص اونجا سونو کنن بررسیت کنن، این درد ها طبیعیه ولی فقط ب دکترت بگو
منم همینم ولی ماماهمراهم گفت فردابرم زایشگاه معاینه چون دهانه رحمم هفته پیش۱سانت بازبود
منم همینطور به صورت شیب بشین رو مبل پشتت بالشت بزار رو زمین نشین
دراز کش هم شیب باش
منم مثل شمام دلم میخاد زودتر زایمان کنم
منم شدیدا پایین شکمم و واژنم درد میگیره ولی طبیعیه چون من بچه اولمم چنین بودم
منم همینطورم خوب میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.