۵ پاسخ

چه می‌دونم والا..اینکه دکترا اذیت میکنن که آره..ولی اگه واقعی باشه چی

عزیزم این همه ادم میبینی یکی کله گنده ست یکی کله ش کوچیکه
این پزشکاهم مسخره شو دراوردن بیخود ادمو اذیت میکنن ولش کن بهش فکر نکن بچه به دنیا بیاد هیچ مشکلی نداره

منم بچم 2هفته رشد سرش جلوتره

منم همین جوریه.نترس چیزی نیست

چقدره دور سرش؟ خیلی پیش میاد تو بچه ها.معمولا دنیا میان عادی هستن

سوال های مرتبط