عزیزم منم اینطوری میشم یعنی تو حالت نشسته و خوابیده یه دردی میگیره احساس میکنم دقیقا زیر سینم سمت چپم خواب میره 😭
من سر دخترم همیشه سمت چپ زیر سینم درد میکرد انقد ک طاقتم نمیومد ی روز ک تو آیینه نگاه کردم دیدم انقد ک اونجام درد میکرده فشار دادم سیاه شده الان همون کبودی زیر سینم مونده
از معده هست منم همین طور بودم حجم غذات کم کن آهسته آهسته غذا بخور خوب بجو
غذاهای سنگین نخور نون با حجم زیاد نخور
درد قلبی نیست چون درد قلبی به پوزیشن ربطی نداره احتمالا یا عضلانی اسکلتیه یا گوارشی
منم دو روز پیش اینطوری بودم خیلی بد بود
یکی گفت داره به شیر میفته
یکی میگفت بخاطر معده شاید نفهمیدم اخرم خودش خوب شد
عزیزم از معده هست .قرص فاموتیدین بخور
شاید باد افتاده توش یکم صبر کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.