۸ پاسخ

برای من سر بارداریای قبلی ترومام بیشتر تاثیر داشت این بارم ترومام دارم میخورم از هفته پیش یه پیمانه در روز میخورم

۳۶۵ تومن گرفتم
من از ۲۲هفته دارم میخورم هم برا وزن خودم هم بچه

منم الان دکترم بهم داده

من خریدمش۳۰۰تومن
از از ۱۸بارداریم استفاده میکنم برای وزن بچه خوبه
از بارداری تا شیردهی مورد استفاده است
فقط اینم بگم ۴هفته باید تمومش کنی هرروز یه قاشق بریز توی یه لیوان شیر بخور

برا من از الان دکترم داده میخورم طعم شکلاتیش خوبه ازبقیه طعم ها

دکتر من می‌گفت بیشتر برا وزن خودت هست بیشترین تاثیر رو
رو خودت می‌زاره تا بچه
رو بچه ام تاثیر داره ولی کم

۴۵۰بود قبلا ب نظرم بی فایدس خوردنش تاثیر نداره

چند روز پیش ۳۶۵

سوال های مرتبط

مامان آنیا  و آریا مامان آنیا و آریا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قند عسلم مامان قند عسلم ۶ ماهگی