خانما لیدی میل برا وزن جنین دکتر باید بنویسه یا خودتون سرخود خریدین

۴ پاسخ

ممنون از همگی 🥰

سرخود گرفتم داروخونه ها دارن ... ولی الان زوده برا شما بزار بعد ۳۰هفته اگه سونو رشد رفتی و گفت کمه از اون موقع شروع کن الان لازم نیست بیشتر به تغذیه ت برس

بری داروخونه میدن
منم بدون نسخه گرفتم
مثل شیرخشکه

سوال منم هست چون دکتر بهم گفت نینیت کوچولوعه یکم ولی ننوشت برام گفت اخر ۲۳ هفته باز بیا

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولوم🥹👣 مامان پسر کوچولوم🥹👣 هفته سی‌ام بارداری