ممنون از همگی 🥰
سرخود گرفتم داروخونه ها دارن ... ولی الان زوده برا شما بزار بعد ۳۰هفته اگه سونو رشد رفتی و گفت کمه از اون موقع شروع کن الان لازم نیست بیشتر به تغذیه ت برس
بری داروخونه میدن
منم بدون نسخه گرفتم
مثل شیرخشکه
سوال منم هست چون دکتر بهم گفت نینیت کوچولوعه یکم ولی ننوشت برام گفت اخر ۲۳ هفته باز بیا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.