۳ پاسخ

فقط با تجویز پزشک بخور

بعد از سونوی رشد توی هفته های ۲۸ تا ۳۲،در صورت کمبود وزن تجویز میشه

صبر کن اگر ماهای آخر جنین وزن نگرفته بود بخور چون یه وقت میخوری خودت هم وزن اضاف میکنی و برات دردسر میشه

سوال های مرتبط

مامان عسل برکه مامان عسل برکه هفته سی‌ام بارداری
مامان آرتا مامان آرتا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان سوگل مامان مامان سوگل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 👼🏻🍼🛵 مامان 👼🏻🍼🛵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد