لیدی میل از چند هفته بخوریم خوبه به نظرتون

۴ پاسخ

من از ماه هفتم شروع کردم دارم میخورم

بستگی به نظر دکترت داره من از ۲۲هفته شروع کردم

به من دكتر بعد از ازمايش قند داد البته فست ميل پپتايد داده براي اينكه ني نيم ريزه

لیدی میل واسه چی هست؟

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان سوگل مامان مامان سوگل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان عسل برکه مامان عسل برکه هفته سی‌ام بارداری
مامان nora💗 مامان nora💗 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گیسو وروناک مامان گیسو وروناک روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهیدا مامان ماهیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامانی محمد🤰 مامان مامانی محمد🤰 هفته سی‌وچهارم بارداری