سرخود چرا لیدی میل بخوری لازم بشه دکتر میگه بهت
شنیدم میگن باید دکتر تجویز کنه اگ نیاز باشه باید بخوری اگر نباشه ک نباید بخوری
من از24هفته دکترم واسم تجویز کردن آخه قرصایی ک برااشتهام داده بودن رو نمیتونستم بخورم و بالا میاوردم و ب شدت ویار داشتم دیگه لیدی میل روتجویز کردن واسم خیلی خوب بود واسم👌🏻
فک کنم سی ب بعد چون من امروز سونو بودم وزنش کم بود دکتر گفت فعلا نه فقط داروهای تقویتی
۳۰ هفتگی تقریبا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.