مامانا ازمایش قند رو هفته چندم بدم؟

۴ پاسخ

من دکترم از ۱۴ هفتگی برام نوشته هنوز نرفتم ولی دیگه باید برم میترسم دیر بشه تنبلی میکنم هی عقب میندازم

من امروز دادم 24هفته 6روز هستم

من۲۴هفته دو روز دادم

از ۲۴تا ۲۸هفته میتونی بری
من ۲۷هفته و ۳روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد