سلام شما چیکار کردین پریود شدین یا نه
عکس برگه ازمایشاتو بفرست هر دوتا
این بتا چیه کجای سنو آزمایش نوشت من آزمایش اول بارداری دادم کجاش نوشت دقیقا
بتای من بعد دوروز دوبرابر نشد بعد چند روز پریود شدم دکتر گفت بارداری شیمیایی بوده
من یک روزمونده به موعدبیبی مثبت شد روز موعد مثبت شد بعد یک روز تاخیر آزمایش بتا ۱۵/۴بود از روز بعدش لکه بینی پیدا کردم دکترم گفت دل نبند بهش میاد پایین بتا و سقط میشه ۴۸ساعت بعد آزمایش دادم شد۱۶/۶😮💨الانم لکه بینیم کم شده نمیدونم ابان باردارم یا نیستم
اگه خونریزی شدید داشتی فک نکنم باردار باشی
حتما برو سونو انجام بده
چرا زده هفته ۶ بارداری. ..
من ماه اول که اقدام کردم باردار شدم همینجوری بود عدد بتام بالا نمیرفت دکتر تشخیص داد که شیمیایی بوده و خودش سقط شد ایشالا برای تو بمونه ، چون هر دوروز باید 100 تا بالاتر بره
سلام به نظرم حتما یه سونو واژینال برو خدای نکرده خارج از رحم نباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.