بنظرتون اسم بردیا یا یزدان وچرا

۷ پاسخ

یزدان 😍چون تاابد عاشق این اسمم🥺
بردیا بقول شوهرم یاد برده میوفتم😕

یزدان

یزدان انگار سیبیل داره و ۵۰سالشه😂😑

جفتشم قشنگ

بردیا بهتره در عین اصالتش، قدیمی نشده

بردیا قشنگ تره

بردیا به نظرم قشنگتره

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۲ ماهگی