سلام
بنظرتون اسم بردیا قشنگه 🥲❤️

۵ پاسخ

خیلی قشنگه

خیلی قشنگه من این اسمو خیلییی دوس دارم

قشنگہ

آره قشنگه

من خیلی دوستش دارم اسم خواهرزاده ام هم هست

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۱ ماهگی
مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجو رادوین مامان جوجو رادوین ۱۱ ماهگی
مامان دلسا🧸🍯 مامان دلسا🧸🍯 ۹ ماهگی
مامان آقا آرسام مامان آقا آرسام ۴ ماهگی