۸ پاسخ

منم که از قبل شیر میدادم همینجوری بود الانم که از شیر گرفتم همینجوریه وقتی پر شیر میشد بچه کم میخورد هم سفت میشد هم درد میگرفت مخصوصا بزرگه

از من یکم نیست خیلی زیادع

اره همه همینطورن ولی تاپر نشن درد نمیکنن

چون نی نی از اون بیشتر خورده
برا منم نامتقارن شده😄

دقیقا مثه خودتم

بله دقیقا منم سمت چپی بزرگتر و پر شیر تره

آره واسه سینه راستم.

اره منم همینم

سوال های مرتبط