مامانا برای کم خونی مینور این شربت خوبه؟؟؟

تصویر
۲ پاسخ

نه عزیزم واسه بچه سرخود اهن نده مینورها اول باید فریتین ازمایش بده اگ ذخایر اهن خوب باشه فقط فولیک اسید باید بخوره اگ اهن زیاد مصرف کنه یوقت مسمومیت بااهن میشه

پسر منم کمخونی مینور داره یک سالگی تا دوسالگی قطره فولیمکس خورد دیگه دکتر گفت فولیک قطره کمه بهش قرص فولیک اسید یک بده

سوال های مرتبط