۵ پاسخ

امن زمستون نزدیک پنج تومن دراومد برام با پول سونو و ویزیت ایناش

من ۱۰ روز اینا میشه گذاشتم ۲و ۲۰۰ شد

من 5سال پیش گذاشتم اون موقع 1500شد خیلیم راضیم

من چهار ماهه گذاشتم 1200

من ۴۰ روزگیم رفتم پیش دکترم یعنی پارسال تابستون ۱ تومن بوددد. ولی نزاشتم. الان شاید ۲ ۳ تومنی باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی 🩵 مامان جوجه طلایی 🩵 ۱۶ ماهگی