امن زمستون نزدیک پنج تومن دراومد برام با پول سونو و ویزیت ایناش
من ۱۰ روز اینا میشه گذاشتم ۲و ۲۰۰ شد
من 5سال پیش گذاشتم اون موقع 1500شد خیلیم راضیم
من چهار ماهه گذاشتم 1200
من ۴۰ روزگیم رفتم پیش دکترم یعنی پارسال تابستون ۱ تومن بوددد. ولی نزاشتم. الان شاید ۲ ۳ تومنی باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.