بخدا چون عصر تا دوازده شب دردارو خونه کشیدم
از موقع کیسه ابم پاره شد تا موقع زایمانم ۴ساعت
کیسه آبم ۶ غروب پاره شده ..۴ونیم صبح پسرم بدنیا اومد
سه ساعت
کلا 3ساعت
کیسه آبم پاره شدتا بچه بغلم گرفتم۸ساعت که فکرکنم ۴ساعت درد بدی داشتم ۴ساعت اول قابل تحمل بود وکوتاه وفاصله بینشون بیشتربود جای تنفس داشت
من اصلا درد نداشتم کیسه آبم هم خودشون پاره کردن ۲ ساعت
اگه کیسه ابت پاره نشد و خونریزیم نداشتی فقط درد داشتی صبر کن انقدر دردهات شدید بشع که فکر کنی الان بدنیا میاد انقد موقه دردات تنفس شکمی برو موقه ای که ول کرد ورزش کن تو خونه که باز شی بعد برو و گرنه زایمانت طولانی میشه پیاده روی و ورزش تو دردا خیلی خوبه
ولی اگه زود بری اذیت میشی
کلش یک ساعت و رب
۱۵ ساعت🥲
۴ ساعت
تا فول شدن ۴ ساعت
از فول شدن تا خود زایمان ۱ ساعت
کیسه آبم اخرش پاره نشد ، پاره کرد برام
سر دخترم از وقتی دردا دیگ شدید تر شد ۱۴ ساعت
12ساعت درد افتضاح
۴.۵ساعت
۱۰ـ۱۲ یاعت اما دردای غیر قابل تحمل ۳۰ـ۴۰ دقیقه بود
رب ساعت
من ۸ صبح کیسه ابم پاره شد دردامو تو خونه کشیدم ۱۲ رفتم بیمارستان ۲ نیم بود دخترم بدنیا اومد
۱۱ ساعت
از پاره شدن کیسه آب تا به دنیا اومدن بچه نزدیک ۵ ساعت
۱۲ ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.