۱۷ پاسخ

اینجام یه هفته پیش شدید لرزید

خدا بخیر کنه

من نفهمیدم چرا ...

وااای خیلی بد بود ما الان تو خیابون هستیم همه اومدن بیرون

شما کدوم سمتین مگه؟؟

پردیس خیلی وحشتناک بود هنوز دستام از ترس داره میلرزه

خدا خودش کمک کنه چرا خبری چیزی نذاشتن ؟؟چند ریشتربود؟

وای کجای تهرانین شما

نماز آیات بخونید

خیلی طولانی بود خیلی ترسناک

من خواب بودم تو خواب پریدم یهو خیلی وحشتناک بود هنوزم میترسم بخوابم

یا صاحب الزمان 🥹مواظب باشین جاهای امن پناه بگیرید

کجای تهرانی

واای خیلی بد بود فَکم داره میلرزه

انشالله خدا بخیر بگذرونه

کجا تهرانید

خیلی بود واییی من سکته کردمم😑😑😑

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها🩵🩷 مامان جوجه ها🩵🩷 ۳ سالگی