بهترین شربت سرماخوردگی که ب بچتون دادین چیبود

۶ پاسخ

کوریزان سرماخوردگی واسه پسرم خیلی خوبه

کوریزان عالیه
پلارژین من هر موقع دادم مریضیش طولانی میکنه دکترم گفت خوب نیست پلارژین ندین

کوریزان عالیه

کوریزان 3 سیسی

پلارژین در عرض سه روز همیشه بچمو خوب کرد

انشاالله کوچولوت زودتر خوب بشه دکتر دخترم پلارژین ، آلرگوتیک دس لوراتادین و آموکسی سیلین ۲۵۰ داد برای گرفتگی بینی ش هم ایبوپروفن با طعم آلبالو دادم خدا رو شکر ۴ روزه حالش خوب شد

سوال های مرتبط

مامان ٣قلوهاى شيطون مامان ٣قلوهاى شيطون ۳ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ سالگی