بچه ها اینا چجوری مصرف میشه ؟

تصویر
۴ پاسخ

گرم کردن نمیخواد..همینجوری باقاشق بهش بده..

این چیه

باز کن با قاشق بده بخوره فقط ۲ ساعته باید تموم کنی

همونجوری
آماده س . فقط از زمانیکه باز کنی تا دو ساعت تو یخچال میمونه ‌.

سوال های مرتبط

مامان حلماوآیهان مامان حلماوآیهان ۲ سالگی
مامان دلــوینم🐣♥️ مامان دلــوینم🐣♥️ ۲ سالگی
مامان دونه برف مامان دونه برف ۱ سالگی
مامان عسلچه مامان عسلچه ۱ سالگی