۱۷ پاسخ

برای بچه های رفلاکس مارک کامویت و یا AND تجویز میکنه دکتر

من دکتر پسرم ویواکیدز میداد

آ د کامویت، یا آدوسول بهداشت حتما با اسانس موز

پدیابست
خب یهو نده
تو روز هر سری دو سه قطره بده

هیچی بهتر از کامویت نبود .

ويواكيدز

پدیا بست خیلی خوبه

پدیا بست

بریز تو شیر بخوره بالا نمیاره من اینجوری میدم دکترش گفت بریزم توشیر. چون جهشی بالا میاورد

دکتر به من ویوا کیدز میداد

مگه آ د هم تشدید میکنه رفلاکسو؟؟

ویواکیدز و یوروویتال عالیه، چون روغنی نیستن

مگه تشدید میکنه ؟؟؟

پدیا بست

ویواکیدز

پدیابست خارجیه روزی ۲۵ قطره

ویواکیدز

سوال های مرتبط

مامان دنیز 🌊🧚🏻‍♀️ مامان دنیز 🌊🧚🏻‍♀️ ۸ ماهگی