وقتی پستونک بی بی لند طرح اونت اومده بیرون که کپییی اونت زده حتی سریش رو مقایسه کنی کپیشه چرا باید اینهمه هزینه کرد وقتی میشه با ۹۰تومن بی بی لنده رو خرید
من برای پسرم اونت میخریدم سه سال پیش چون نبود این پستونک ولی واسه دخترم که بی بی لند زد مدل اونتشو اینو خریدم گذاشتم کنار هم دیدم کپییی همن
نه این دیجی کالا و اسنپ انگار کلا اینجورین وقتی میری داخلشون انگار اصحاب کهف بودی، الان داشتم قیمت کوشی هاشو نکاه میکردم کلا ۲۰۰ م بالا تر زده بود
منم اونت خریدم
دو نه ای ۵۶۰
من که چیکو گرفتم قیمتش مناسب و دخترم باهاش مشکلی نداره
من برا پسرم ۶تا ۱۸ماهشوگرغتم همونطوری موند اصلا دیگه پستونک نمیگیره
اگه اسنپ پی هس خیلی گرونه
من از سیسمونی توی شهر پرسیدم گف ۱۷۰۰
این خیلی گرون میگه
همین الان توی سایت سیسمونی گل ها ، ۱۹۸۰
اونت با بیبی لند چ فرقی میکنه
خیلی ام عالی💔🙃
منم هی اور شی پرسیدم انگار ۱۷۰۰ هست
از اول اینو دادیم ایرانیشو نمیگیره چجوری اینهمه پول بدیم برا یه پلاستیک کوچولو 🙄🙄
دختر من فقط اونت ميخوره ،آخرين بار پك دوتايي قبل عيد ١٢٠٠ خريدم🤦🏻♀️
من از تو ترب پیدا کردم ۱۳۰۰
خب برندش اونت دیگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.