نباید نوازد رو پا بزاری تکون بدی اصلا.بغلش کن راه برو آروم تکون بده
نترس عزیزم طبیعیه شیر خورده صدای شیر هستش
وقتی تازه شیر میدی نباید تکونش بدی نهایت یه بقل اونم نباید تو بقلت تکونش بدی
راهکار هم برای آروم شدن درد شکمش
اول کف دستتو با روغن زیتون چرب کن بعد بمال به شکم بچت حسابی ماساژ بده حسابی و ملایم روناف پهلو همرو گرم کن قشنگ بعد لباسشو تنش کن یه پارچه رو گرم کن دور تنش بپیچ بعدشم یه کیسه آب گرم و بزار روی شکمش و پهلوهاش کیسه باید مخصوص خودش باشه چون بزرگا سنگینن اذیت میشه قشنگ حالش خوب میشه
من هم وقتی خیلی آب بخورم شکمم صدای آب میده
اون طفلی هم جز شیر چیزی نمیخوره، شیر هم آبه دیگه….
نگران نباش عزیزم
کولیک داره . درست میشه دختر منم بغلش میکردم صدا میداد
خیلی شیر خورده دیگه بهش ندین فعلا زیاد هم تکون ندین دلدرش بیشتر میشه اکه میتونید راه ببریدش تا خوابش ببره
نترس دختر طبیعی خب شیر خورده تو معدشه تکونش میدی شیر این ور اونور میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.