۴ پاسخ

چون شیرخیلی خورده مثل ماکه آب زیاد میخوریم شکممون صدامبده

بعدم اونجوری نکن مثل خودمون خیلی تکون که میخوره دل دردمون بیشترمیشه

اگه میتونی بچه رو توی بغل جوری که دستت روی شکمش باشه به جلو بگیریش(یعنی اون روبه روشو ببینه وپشتش به شما باشه) دلدردش آروم میشه من این خیلی به دخترم کمک میکنه راهش میبرم تاحداقل اضافی که خورده بالامیاره واروم میشه، ولی اینجوربغل گرفتن دیگه گریه نمیکنه چون خیلی تکون نمیخوره

با وازلین کودکان وگوش پاک کن کمکش کن دستشویی میکنه نفخش خارج میشه هرنیم ساعت یا یک ساعت بایدکمکش کنی چون دلپیچه داره من تا۳ماهگی کمک دخترم میدادم الان تو۴دیگه خودش میتونه

دلپیچه واسهال داره

دلش درد میکنه خب

سوال های مرتبط