عزیزم اون انقباض رحم هست نه جنین
وااای دختر دقیقا منم ۳روز همین شرایطو دارم😂بعد عید خیلی دیر پریود شدم اصلا شک نداشتم به رابطمون ولی چون دیر شده بود گفتم حتما حاملم ۳بار بی بی چک زدم منفی شد بعدم پریود شدم این ماهم ک الان روز سوم پریودیمه چون تو شکمم انگار یه چیزی تکون میخوره گفتم نکنه از اینایی باشم ک هم مریود میشن هم حامله ان بعد دوباره باخودم گفتم اگه عیدم حامله میشدم ک جنین۲.۳ماهه ک تکنون نمیخوره اینشد ک یکم خیالم اسوده شد🫢
هیچی نیست توهمه اون
نبض بچه انقد زود معلوم نمیشه که
نبض جنین از شکم مشخصه ؟؟؟
عزیزم نافت در رفته برا همین حس نبض داری اگه بره سر جاش خیلی اروم میزنه همه شریانهای بدن نبض دارن
اون انقباض رحم به این زودی نبض نمیزنه
واه ن دختر ب این زودی نبض ک نمیزنه
مال منم گاهی وقتا میشه
نگران نباش جنین نیست
خب باردار بشی ک زود نبض نمیزنه جنین دختر☹️😆
سمت راست»»»
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.