۸ پاسخ

امیرحسین ۳۶ هفته و ۴ روز به دنیا اومد دستگاه نرفت اما کارت واکسنش ابیه (زود متولد شده)

من ۳۶ هفته و ۵ روز کیسه ابم پاره شد زایمان کردم

اره داری ۳۷ پرمیکنی دیگ ،من ۳۴ هفته زایمان کردم

۳۷ هفته

اره عزیزم من ۳۵هفته و ۴روز زایمان کردم بچم دستگاه نرفت شکرخدا

بله دیگه

آره دیگه

از دو‌روز دیگه

سوال های مرتبط

مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی