۲ پاسخ

من سگانوز دادم انگار اروم نمیکرد
کولیف و گریمیچر میدم

سگانوز و پروبیوتیک بیبی
عالی عمل میکنه رو مایسا اصلا نفخ و کولیک نداره ازوقتی میخوره
هر۸ساعت ۲/۵سیسی سگانوز میدم
هر۱۲ساعتم ۵قطره بیبی

حتی دکترش گفت میتونی۴وعده بدی سگانوز‌ مشکلی نداره

سوال های مرتبط