۳ پاسخ

من گرفتم برا دخترم که کوچیک بود.. دو روز عشقشو داشت..البته چون همبازی ندارن حق دارن

۱۷۰۰ اسباب بازی نگیر چرته ی چی بگیر ب دردش بخوره من فقط توپ های رنگی و کوچیک با برج قورباغه گرفتم هر روز جلوچشم نمیزارم چون قبلا جلو دسش بود باهاشون بازی نمیکرد فقط با لباس و ظرف و کابینت و کفش و اینا ور میره ببخشیدا تو این تورم و‌گرونی چیزای ک واقعا نیاز و ضروری نیست نگیر

من گرفتم براش ولی جمع کردم انقدر خودش رو خیس کرد گفتم سرما میخوره. هوا گرم شه میارم بازی کنه. آره باحاله دوست داشت خیلی

سوال های مرتبط